http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm بانوی قصه
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤


دیگر بانوی هیچ قصه ای نخواهم شد

    که این بانو خود قصه ها دارد ....

بــا کسی دوست نخواهم شد دیــگر عاشق کسی

 نخواهم شد عشقم متعلق

 به کسی بود که الان دیگه نیست کنارم ,

 هست اما شاید مال کسی دیگری باشد  !

من دختری هستم بر فراز آسمان , راه چهل ساله 

معراج مرد را در یک شب پیموده ام و


دامانم مهد تمدن بشر است !

من یک دخترم نگاه به بدن ظریفم نکن

اراده کنم تمام هویت مردانه ات را به آتش می کشم !

تنهایی ام را با کسی تقسیم نخواهم کرد که روزی تنهایم بگذارد !

بدان ، حوای کسی نخواهم شد که به هوای دیگری برود ! 

روح خداست که در من دمیده و نامش احساس است ،

 ارزان نمی فروشمش اما

 در راه زن بودنم خرجش خواهم کرد !

دستانم بالین کودک فردایم خواهد شد ،

 بی حرمتش نخواهم کرد ، به کسی

 نمیسپارمش !!!!!

 


++مهمترین درسی که از زندگی آموختم این بود :که هیچ کس شبیه حرفهایش نبود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: غمگین, دل نوشته , تنهایی,
+ شنبه 8 آذر 1393 ساعت 21:20 توسط maryam-h